VDL Futura dvokatni autobus: Novost u Futura obitelji

Objavljeno: 08.09.2015 u 14:22

  • Udoban dvokatni autobus nosi do 96 ljudi
  • Niska potrošnja goriva znači niske emisije CO2
  • Modularno lagana konstrukcija pridonosi izvrsnoj profitabilnosti

VDL Bus & Coach predstavlja svoj novi dvokatni autobus, VDL Futura FDD2 !

Kao nasljednik uspješnog VDL Sinergy VDL Futura FDD2 je sljedeći korak u evoluciji dvokatnih autobusa. S kapacitetom do 96 putnika, VDL Bus & Coach nudi i uviđajnom izletniku i međugradskom poslovnom putniku udobno i pogodno prometno rješenje. Sa svojim sofisticiranim i modernijim dizajnom, VDL Futura FDD2 je sljedeći korak u  VDL Futura obitelji i savršen suputnik modelima FHD2 i FMD2. Ponuda pogonskih grupa učinkovita u kombinaciji s aerodinamičnim stilom jamči nisku potrošnju goriva, a time i niske emisije CO2. VDL Futura FDD2 je autobus koji ne samo da optimalno doprinosi "Dobiti vlasništva " nego će zasigurno također postati i reprezentativan element mnogih autobusnih tvrtki.

U 2010. godini, VDL Bus & Coach pokrenuo je luksuznu ''Novu Futuru FHD2'', koji je u 2012. bio okrunjen prestižnom naslovom "Autobus Godine". Ona formira temelj za potpuno novu liniju autobusa, s FDD2 je trenutno i visinom od četiri metra, doslovno vrhunac!

Slijedeći tragove FHD2 i FMD2, novi FDD2 je treća grana u obitelji Futura. FUTURA dizajn jasno je prepoznatljiv u FDD2, ali ovaj dvokatni autobus također ima svoje posebnosti dizajna. Visina od četiri metra dala je dizajnerima priliku za stvaranje lijepog aerodinamičkog prednjeg dijela - onaj koji čini jedan, kontinuirani, zaobljen prozor. Istina je međutim, to vjetrobransko staklo se sastoji od više dijelova, da bi troškovi zamjene bili manji ako je ikada oštećen.

Dizajn je naglašen svjetlima za dnevnu vožnju sa dinamički dizajniranim strelicama u obliku prednjih svjetala i svjetlima iznad vjetrobranskog stakla ugrađenih u krovni spojler. Unutrašnjost se odlikuje zaobljenim kutovima, izvrsno obrađenom, modernom, svijetle boje i laganih materijala. VDL Futura zrači jedinstvo i sklad čime će se putnik osjećati ugodno tijekom dužeg putovanja za koje su dvokatni autobusi uglavnom i raspoređeni.

Dizajn

Novi VDL Futura FDD2 je pravi član obitelji Futura, s prepoznatljivim VDL identitetom. VDL Futura FDD2 je još jedan dobar primjer u dugoj tradiciji VDL putničkih autobusa. Sa svojim prepoznatljivim dizajnom i visinom od četiri metra pravi je autobus za privući pažnju na cesti.

Luksuzna limuzina

VDL FUTURA FDD2 dostupan je u dvije duljine: 13.085 mm (FDD2-130 do 84 putnika) i 14,145 mm (FDD2-141 za do 96 putnika). Obje duljine leže na tri osovine. S osovinskim razmakom od 6,195 i 7,255 mm rezultira radijusom okretanja od 21,450 mm i 24,300 mm, djelomično zahvaljujući maksimalnom tklonu kotača od 52°. Uz prednji prevjes od 2,280 mm za oba modela i stražnji prevjes od 3.110 mm, ova nova Futura FDD2 postaje vrlo pokretljiv dvokatni autobus.

Modularna konstrukcija kao novi standard

VDL Bus & Coach je zadržao modularnu izgradnju autobusa i za velike visine. Sinergija između FHD2 i FMD2 je upečatljiv primjer za to. S razvojem FDD2, VDL Bus & Coach je dodatno usavršio ovaj pristup.

Sendvič tehnika

VDL Bus & Coach modularni pristup omogućuje FDD2 da također iskoristi najnovije tehnike koje se koriste u FHD2 i FMD2, kao što su iznimno lagane sendvič krovne ploče. VDL je dodatno rafinirao ovu tehniku, a u FDD2 se također koristi za pod na gornjoj palubi. Kao rezultat toga, visina krova u potpalublju je povećana na prostranih 1,855 mm. Potrebna snaga ovog elementa na katu se postiže kroz uporabu aluminijskih ekstruzija profila.

Lagana konstrukcija znači uštede

Modularna gradnja rezultirala je značajnim uštedama težine.

Lagana konstrukcija i učinkovita pogonska grupa znače financijsku korist korisnika. Vozilo sa niskom masom omogućuje da nosi više putnika, a lakše vozilo troši i manje goriva. Za korisnika autobusa to znači dvostruku korist - više putnika i niže troškove goriva - što rezultira sa "Dobiti vlasništva".

Putnici

Čak i sa maksimalnim kapacitetom od 96 + 1 + 1 osobe, unutrašnjost nove VDL Futura FDD2 dalje pruža izuzetnu količinu prostora za kretanje. Jedna od najuočljivijih aspekata novog interijera je nedostatak oštrih kutova.

Udobnost

VDL Futura stavlja udobnost putnika na prvo mjesto. FDD2 šasije, s elektroničkim upravljanjem zračnog ovjesa, jamči ugodno putovanje. Akustična kvaliteta interijera, boja i prirodne krivulje mekog dizajna pružaju putnicima najbolju moguću životnu okolinu.

Dostupna prtljage

Tijekom projektiranja nove VDL Future prioritet je postavljen na stvaranju najvećeg prtljažnog prostora. Prtljažnik, sa stropom u potpunosti bez prepreka, je nevjerojatnih 9,3 m3 (bez područja za spavanje)!

Ergonomski radni prostor

Nova VDL Futura FDD2 ističe udobnost za putnika i nudi izvrsnu ergonomsku radnu okolinu za vozača sa velikom prostorom. Vozači FHD2 odmah će prepoznati svoje radnom mjestu. Sjedište i podesivi stup upravljača može se postaviti optimalno u odnosu na ploče s instrumentima i ploča s instrumentima za smještaj vozača u bilo kojoj visini. Testovi provedeni od strane VDL Bus & Coach su pokazali da i visoki vozači i njihovi niži kolege mogu postaviti svoj idealan položaj za sjedenje s lakoćom.

Vozač ima dobar pogled prema gore. VDL-ovi inženjeri nagnuli su gornji kat autobusa prema gore na vjetrobransko staklo, koje značajno povećava naviše kutove gledanja. To je od osobite koristi za jače vozače i posebno za velike viseće semafore i prometne znakove. Dodatna prednost je i činjenica da se vanjska ogledala mogu postaviti više na vjetrobranskom staklu. Ovdje su montirana na visini od dva metra.

Ogledalo na vozačevoj strani ima širokokutni retrovizor, a jedan na ulaznoj strani ima ogledalo "slijepa-točka", što je dodatno konveksno zrcalo koje pruža pogled na cijelu stranu i ispred autobusa.

Sigurnost

U skladu s europskim zakonima koji će stupiti na snagu 1. studenog 2015. VDL Futura FDD2 je opremljena najnovijim aktivnim sustavom kočenja 'AEBS' (Napredni sustav naglog kočenja) koji pomaže vozaču u identificiranju i brzom kočenja u hitnim situacijama. AEBS prepoznaje kretanje sporih objekata i onih koji su došli do stajališta. Ona koristi radarski sustav integriran naprijed, prepoznaje kretanje sporih objekata i onih koji su stali u voznoj traci autobusa i reagira u skladu s tim. ACC (Adaptive Cruise Control) sustav je dostupan kao opcija. To kombinira sigurnosni sustav s funkcijom udobnost.

Novi europski propisi će napraviti sustav Upozorenje pri napuštanju trake (LDWS) obaveznim. Kad vozilo odluta od namjeravane trake vozač se upozorava na potrebu za korektivno upravljanje putem vibracija sjedala. Hill Hold, sustav koji sprečava gibanje vozila unatrag kada se kreće na padini je standard, kao što je 'ESP' (Electronic Stability Program). ESP drži upravljanje autobusa u namjeravanom smjeru kada je potrebno čvrsto kočenje u zavoju ili na skliskoj površini ceste i pomaže vozaču zadržati kontrolu tijekom izbjegavanja manevra.

Oslonite se na provjerene kvalitete: DAF MX-13

DAF MX-13 je pouzdan motor ugrađen u VDL Futuru FDD2. Nova VDL Futura FDD2 također je opremljena proizvodom iz nizozemskog grada tehnologije Eindhovena, sa specifikacijom:  MX-13 375. Taj Euro 6 motor proizvodi 375 kW (510 KS) i 2500 Nm okretnog momenta u širokom rasponu od 1.000 do 1.425 okretaja u minuti. MX-13 je šest-cilindarski redni motor sa zapremninom od 12,9 litara.

Povratak

Newsletter

Saznajte što se događa u Presečki grupi... Odaberite teme koje vas zanimaju i saznajte sve novitete u našoj ponudi.

Kako bismo poboljšali vaše iskustvo prilikom korištenja web stranice, koristimo kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »