
ISUZU
NOVOciti VOLT
PRESEČKI GRUPA priprema prezentaciju potpuno električnog ISUZU autobusa.
Radi se o novom modelu autobusa s potpuno električnim pogonom slijedećih tehničkih karakteristika:
- Maksimalna duljina 7957 mm
- Maksimalna širina 2463 mm
- Maksimalna visina 3250 mm
- Međuosovinski razmak 4259 mm
- Prednji previs 1947 mm
- Stražnji prevjes 1752 mm
- Težine - Bruto težina vozila 11600 kg
- Tip pogona Baterija električno vozilo (BEV)
- Tip motora Električni vučni motor - izravni pogon
- Model motora - TM4 Sumo MD
- Vršna snaga (kW) - 255 kW
- Vršni moment (Nm) - 2355 Nm
- Radni napon - 600 V
- U skladu s revizijom ECE-100 2
- Litij-ionska baterija (LFP hibrid
- Jamstvo na bateriju - 8 godina
- Tip punjenja AC / DC tip 2 (CCS tip 2)
- Ugrađeni punjač kao opcija
- Priključak za izmjeničnu struju - 22 kW / istosmjerni utikač - 150 kW
- Vrijeme punjenja do 2 sata s DC utikačem / do 8,5 sati s AC utikačem
- Baterije sa CATL čelijama
- Punionice spore / brze, po izboru
- Autonomija autobusa - do 200 km s klima uređajem / do 300 km bez klima uređaja
- Priključak za punjenje – CCS Type 2S
- Stanica na punjenje – 175 kW
- Tip karoserije "Monocoque", primjenjena Kataforeza kao zaštita od korozije
- Ukupan broj putnika - 52
Prve isporuke električnog autobusa na tržište – sredinom 2021. g.
Prezentacija autobusa – moguća organizacija za ozbiljnog partnera uz najavu potrebnog roka i uvjeta
Anadolu ISUZU istražio je da je kemijski sastav baterija u velikom razvoju, stoga je prešao na bateriju novog dometa razvijenu s CATL ćelijama. Tako je Anadolu ISUZU implementirao bateriju laganu poput NMC-a, ali trajnu poput LFP-a. Nova tehnologija CATL naziva se Lithium - Hybrid.
Dakle, sada su prednosti;
- Jamstveno razdoblje baterije nadograđeno je na 8 godina za baterije. (SOC će biti 80% na kraju 8 godina)
- Implementirane dobro poznate CATL stanice.
- Kapacitet velikog dometa. (Omogućit će korisnicima da više koriste sustav izmjenične struje tijekom dnevne upotrebe)
- 600 V sustav pružit će kupcima najbolju električnu strukturu u klasi, što će im omogućiti manje problema s EMC / EMI
- Korisnici imaju mogućnost punjenja od 150kWh, a bateriju mogu potpuno napuniti u roku 2 sata. (u načinu brzog punjenja)
Istraživanja su također pokazala da je grijanje akumulatora u hladnim vremenskim uvjetima jednako potrebno kao i hlađenje u vrućem vremenu. Stoga su klimatizacija i sustav grijanja potpuno redizajnirani, te tako konačni proizvod ima baterije s vodenim hlađenjem i grijanjem.
Na kraju, kao prednost možemo navesti ukupni kapacitet putnika u odnosu na dimenzije autobusa s naznakom na manevarske sposobnosti za uske prometnice u nekim dijelovima grada.