
Polazak autobusa u ranim jutarnjim satima. Vožnja autocestom preko Karlovca i Like u smjeru NP Krka uz usputna zaustavljanja radi odmora i okrijepe. Po dolasku u Lozovac slijedi pješački obilazak parka. Vidjeti će se ROŠKI SLAP - šesti, pretposljednji vodopad i najpoznatiji SKRADINSKI BUK - najviša sedrena barijera u Europi, visoka 46 metara, mjesto slavne povijesti i bogate kulturno povijesne baštine. Na stazi će se moći vidjeti ostaci HE Krka, prve hidroelektrane u svijetu koja je osvijetlila jedan grad – Šibenik. Carski vidikovac na lijevoj obali staze, mjesto je s kojeg se Skradinskom buku divio austro-ugarski car Franjo Josip I. sa suprugom Elizabetom. Vodenice na Skradinskom buku predindustrijska su postrojenja u kojima je nekada cijela Dalmacija mljela žito. Dalmatinski buhač, mljeven u vodenicama na Skradinskom buku, koristio se kao insekticid za prokopavanja Panamskog kanala. Po završenom razgledu, vožnja do Šibenika i šetnja starim gradskim ulicama sa lokalnim vodičem do KATEDRALE SV. JAKOVA u čijoj je gradnji sudjelovao Juraj Dalmatinac; Gradske vijećnice, 4 bunara; Perivoja Roberta Visianija… Slobodno vrijeme za vlastite sadržaje – kupanje, igru i druženje.
Povratak je planiran u dogovoru s grupom, s dolaskom u večernjim satima.
Cijena izleta: na upit | Način plaćanja: virmanski, gotovina, kartice, internet bankarstvom |
Cijena izleta uključuje:
- prijevoz turističkim autobusom koji udovoljava zakonskim propisima za prijevoz putnika;
- ulaznica za razgled NP Krka – ulaz Lozovac;
- lokalni vodič u Šibeniku;
- licencirani turistički pratitelj/vodič u autobusu;
- svi obilasci i razgledi prema programu;
- osiguranje od posljedica nesretnog slučaja;
- troškovi rezervacije i organizacije izleta;
- osiguranje jamčevine i osiguranje od odgovornosti.
Aranžman ne uključuje:
- ulaznice u ostale objekte koji se posjećuju prema želji grupe, doplate, osobne troškove te sve ostalo što izričajem nije navedeno u programu.
Napomena:
- Turistička agencija i prijevoznik prilikom organizacije i realizacije putovanja poštuju pravila i propise „Zakona o vremenu, obveznim odmorima mobilnih radnika i uređajima za bilježenje u cestovnom prometu“ kojim je između ostalog definirano vremensko zaustavljanje na odmorištima, dnevni odmor vozača, kao i maksimalno zauzeće autobusa u danu.
- Predviđene pauze tijekom vožnje su cca svakih 2,5 h zavisno o raspoloživosti kapaciteta stajališta i uvjeta na putu, uz minimalnu pauzu od 20 min.
- Putovanje nije prikladno za osobe sa smanjenom pokretljivošću ili osobe koje zahtijevaju WC u autobusu.