ISUZU D-max s proširenom kabinom dostupan je u slijedećim verzijama:
- SOLAR
- SOLAR SPECIAL
- SOLAR PLUS
- PLANET
- SATELLITE
Dimenzije
ISUZU D-max kao tehnološki pokretač!
Tajna novog D-maxa je u potpuno novom Twin- turbo Common rail dizel motoru od 2,5 litre i snage 120kW/163KS maksimalne snage. /163KS maksimalne snage.
ISUZU kao globalni tehnološki i razvojni vođa u proizvodnji dizel pogonskih agregata je predan niskoj potrošnji goriva i vjerodostojan u izdržljivosti.
Manji CO2, niža potrošnja goriva.
Napredna tehnologija kao što su common rail, turbo kompresor VGS (promjenjive geometrije sustava) i katalizator će omogućiti ponudu u kombinaciji niske potrošnje goriva i visokih performansi, zajedno s niskom emisijom ispušnih plinova u svakoj situaciji u vožnji.
Cilindar: | 2,499 cm3 Bi-Turbo |
Snaga: | 163 HP za sve varijante |
Obrtni moment: | 400 Nm (40.8 kgm) / 1400-2100 U / min |
Emisija: |
194 g (CO2) za ručni mjenjač 220 g (CO2) za automatski mjenjač |
Dizajn
Kompletan dizajn, sa modernim i zaobljenim linijama, svjetlima za maglu i LED stražnjim osvjetljenjem koje povećava sigurnost i omogućuje dulji vijek trajanja.
Nova aerodinamična linija koju je razvio "Japan Railway Technical Research Institute" omogućuje znatno smanjenu potrošnju goriva.
Kokpit je potpuno redizajniran i integrira nove značajke:
- Potrošnju goriva
- Udaljenosti
- Prosječnu brzinu
- Vrijeme vožnje
- Kontrolu razine i temperature ulja
- Kontrolu ispravnosti zračnog filtra
- Digitalni sat
Top model ili classic model? Izaberite svoje okruženje!
Top Model: Standard za varijantu SOLAR | Classic model: Standard za varijantu SATELLITE |
Aktivna sigurnost
Sistem protiv proklizavanja podržavaju vozila sa ugrađenom ABS funkcijom. TCS sprječava vrtnju kotača. Isključen, TCS podešava ubrzanje obzirom na uvjete na kolniku.
ABS - kočioni sustav ne-blokiranja kotača prilikom iznenadnog/forsiranog kočenja.
EBD - elektronska distribucija sile kočenja koja istu raspoređuje između prednjih i stražnjih kotača.
ESC - elektronička kontrola stabilnosti
ESC dozvoljava korekciju putanje vozila koristeći silu kočenja i snagu motora. Vozač može izgubiti kontrolu prilikom visokih brzina u zavojima ili iznenadnim promjenama smjera kretanja.
Prilikom pod-upravljanja ESC šalje naredbe kočnicama lijevog kotača.
Prilikom pre-upravljanja ESC šalje naredbe kočnicama desnog kotača.
Pasivna sigurnost
Pasivna sigurnost nalazi se u vozilu. Ona je ISUZU-ov prioritet, te je ISUZU stoga razvio kompletna rješenja kojima se sustavi aktiviraju u nesreći, čime se smanjuje rizik od ozljeda putnika u vozilu.
Opremljen sa 6 zračnih jastuka, novi D-max pruža visoku razinu sigurnosti:
- Airbag frontalni
- Airbag bočni
- Airbag na krovu
Komfor
![]() |
Ručni mjenjač Ručni mjenjač nudi 6 – brzina uz osiguravanje bolje distribucije snage i manju potrošnju goriva. |
![]() |
Automatski mjenjač Automatski mjenjač ima dva aspekta, klasični 5 – brzinski mjenjač i sekvencijalni koji omogućuje polu-automatski način rada. |
![]() |
Upravljanje u kretanju Sa sistemom "Shift on the fly„ (u slobodnom prijevodu „Upravljanje u kretanju“) u vožnji je moguće mijenjati pogone iz 4x2H u 4x4H i obratno. Za izmjenu pogona iz 4x4H u 4x4L potrebno je vozilo zaustaviti i prije izmjene pogona staviti ga u neutralan položaj. |
Praktično i funkcionalno
Amortizirana i ovješena sjedala jamče maksimalnu iskoristivost prostora.
Ugođaj u prostoru
Individualno upravljivi klima-uređaj za varijante Satellite i Solar.
Presvlake
Interijer u tekstilu |
Nova grupa svjetala
LED stražnja svijetla sa integriranim svjetlom za maglu (straga lijevo). |
Novo optičko prednje svijetlo za maglu uz prednje dnevno svjetlo. |
Dostupne boje
- Plava - Nautilus
- Crna – Cosmic Mica
- Bijela – Splash
- Crvena – Venetian MIca
- Plava metalik – Fjord
- Srebrna metalik – Titanium
- Siva metalik– Mineral
- Zelena – Tundra
- Bež metalik – Pepeo