Svjetska premijera: VDL Citea SLFA Electric

Objavljeno: 09.06.2015 u 14:43

Na sajmu UITP-a za mobilnost i gradski prijevoz, koji će se održati u Milanu od 8.-10. lipnja 2015. godine, VDL Bus & Coach će pokazati svjetsku premijeru. Po prvi puta javnosti će biti prikazan gradski autobus VDL Citea SLFA Electric, električni zglobni autobus dužine 18,1 metar koji ima inovativan, futuristički BRT (Autobusni Rapid Transit) dizajn.

Prošireni asortiman VDL Citea Electric

VDL Citea SLFA Electric predstavlja važan korak u širenju električnih autobusa. Osim što na izbor ima za odabrati nekoliko električnih pogona, baterija i sustava za punjenje, tako da se optimalna kombinacija za bilo koje aplikacije može sjediniti, dodane su razne duljine i novi vanjski dizajn, bez utjecaja na dostupnost, unutarnji raspored ili komfor. VDL Citea SLFA Electric koji će biti predstavljen na UITP-u je prvi u nizu od 8 autobusa naručenih od strane tvrtke KVB iz Köln-a (Kölner Verkehrs-Betriebe). Ovaj električni zglobni autobus je opremljen sa mogućnošću naboja sustava.

VDL Citea SLFA Electric

VDL Citea SLFA Electric je električni zglobni autobus koji radi isključivo na struju bez ikakvih pomagala. To znači da za razliku od hibridnih autobusa ne zahtijeva dizelski motor i ne treba pantograf za stalnu opskrbu energijom. VDL Citea SLFA Electric doduše ima pantograf, ali se koristi samo za kratki naboj na kraju svake vožnje. Kad autobus čini kontakt s punjačem na završnoj stanici, baterije se brzo, ali intenzivno napajaju po potrebi.

Novi, inovativni VDL Citea SLFA Electric kombinira najbolje značajke VDL Citea Electric i zglobnog VDL Citea SLFA. Modularni sustav od kojeg je izgrađen asortiman VDL Citee odigrao je veliku ulogu u razvoju ovog električnog projekta. To je omogućilo jednostavnu integraciju električnih komponenti bez ugrožavanja bitnih osobina Citée, kao što su lagane konstrukcije, optimalnu dostupnost i udobnost. Aspekt koji je koristan i za udobnosti i okoliš je činjenica da je rad VDL Citea Electric vrlo miran, kako unutar tako i izvan autobusa.

VDL Citea kao artikuliran i s potpuno ravnim podom idealan je za prijevoz velikog broja putnika. Niska podna konstrukcija čini ga iznimno lakim za ući u autobus i nudi optimalan pristup, kao što su putnici sa dječjim kolicima ili punici u invalidskim kolicima. Tijekom dizajniranja VDL Citee SLFA znatna pozornost posvećena je protoku putnika između ulaznih i izlaznih vrata. Dizajn konzola sjedala (slobodna viseća sjedala) osigurava puno prostora za noge i time optimalnu udobnost sjedenja

Sustav brzog naboja

VDL Citea SLFA Electric opremljen sa sustavom brzog naboja pomoću pantografa proizvođača "Schunk". Mjesto za punjenje se nalazi na prednjem dijelu vozila iznad 2 osovine, tako da putnici uvijek imaju slobodni prolaz u blizini vrata. Punjenje se vrši na oba konačna pristaništa. Snaga punjenja je 250 kW dok je vrijeme punjenja između 5-10 minuta. Baterije su sasvim napunjene noću.

BRT dizajn

Novi, posebni "BRT 'dizajn daje VDL Citéa SLFA Electric futuristički izgled i dojam. Manifestira se osobito u smjeru suprotnom od smjera naslonjenog vjetrobranskog stakla i karakterističnog krova bočnoj liniji. Znakovi odredišta su integrirani u vjetrobransko staklo, stražnje staklo i bočna stakla. Ulazna vrata su izuzetno široka za olakšan ulazak i izlazak putnika i promicanje protoka putnika. LED svijetla sprijeda, sa strane i straga nudi optimalnu vidljivost u svim uvjetima.

8 x VDL Citéa SLFA Electric za KVB

Potpisivanje ugovora između Kölner Verkehrs-Betriebe (KVB) i VDL Bus & Coach u petak  11. srpnja, 2014. godine, bio je početkak izgradnje 8 električnih zglobnih VDL autobusa. KVB je prvi operater u Njemačkoj koji će uvesti električnu mobilnost za sve autobusne rute. VDL Bus & Coach je posebno ponosan na činjenicu da će dostaviti novu VDL Citéa SLFA Electric za KVB!

Javni prijevoz u Kölnu

Električna mobilnost je važan razvoj u javnom prijevozu. Gradski električni autobusni prijevoz doprinosi čišćem okolišu, manju potrošnju energije i tišinom, te zdravijem okolišu. KVB vidi obilje mogućnosti za budućnost električne mobilnosti i uglavnom su usredotočeni na nula emisiju ispušnih plinova za javni prijevoz s velikim kapacitetom putnika. Prednosti za klimu promjene i okoliš se dodatno razvija u KVB-u, čineći tvrtku važnim partnerom za grad Köln što se tiče provedbe klime i politike zaštite okoliša. Kada uđemo u novu 2016. godinu, ruta 33 će se promijeniti od upotrebe dizel goriva u potpuno električni. Ova ruta, koja je dugačka oko 7 km i ima 13 stajališta, povezuje Köln sa željezničkim kolodvorom u predgrađu Zollstock.

KVB

Kölner Verkehrs-Betriebe AG (KVB), četvrta po veličini prijevoznička tvrtka u Njemačka, pruža javni prijevoz u Kölnu i okolici. Vozni park se sastoji od 367 vlakova i tramvaja i više od 300 autobusa. Oko 3.300 zaposlenika osigurava sve funkcije na gotovo 60 autobusnih, tramvajskih i željezničkih linija svaki dan. Dnevno se preveze više od 850.000 putnika.

Povratak

Newsletter

Saznajte što se događa u Presečki grupi... Odaberite teme koje vas zanimaju i saznajte sve novitete u našoj ponudi.

Kako bismo poboljšali vaše iskustvo prilikom korištenja web stranice, koristimo kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »